Portfolio leden

Roland Van den Bossche

Portfolio
Meer dan 30 jaren geleden “viel” een spiegelreflexcamera (EXA 1A) in mijn handen. Het was de start van een gestaag groeien en evolueren. Nu nog is fotografie een permanente zoektocht naar esthetiek, een expressie van artistiek verlangen, samengebald op één enkel uniek ogenblik : “juiste moment”.

Maurits Beddegenoodts

Portfolio
“Als klein manneke van 7 jaar werd mij de belangstelling voor fotografie met de paplepel al ingegoten: mijn vader had thuis in de kelder een donkere kamer, compleet met vergroter en al! En met de jaren heb ik er meer en meer plezier aan beleefd, mede dank zij de digitale fotografie met al zijn mogelijkheden. Vooral landschappen, gebouwen en kleurenspel boeien mij.”

Nele De Saeger

Portfolio
Fotografie is een passie voor mij... Ik hou vooral van natuurfotografie,  de sfeer en lichtinval op mooie plaatsen, de kleine wonderen van de macrofotografie maar ook andere onderwerpen boeien mij enorm... De uitdrukking van een sporter, het spontane van een kind, ...het is alsof ik voortdurend door de lens van mijn camera kijk, elke moment van de dag.  En als andere mensen geboeid raken door mijn foto's geeft dat echt voldoening!

2013_09_26_R_002

Lieve Ghys

Portfolio
"Het doet me steeds plezier iets moois, iets aangrijpends, iets unieks of iets komisch uit de natuur of een mensenleven te kunnen vastleggen in een mooie foto, met een zoeken naar het kleine detail dat het speciaal maakt."

IMG_5873-001_bewerkt-2

Nicole Vandevelde

Portfolio
Foto’s stralen emoties uit die je raken, elk op zich vertellen ze een verhaal ook al is het een momentopname, graag neem ik jullie mee in “mijn verhalen”.
Fotograferen inspireert me om nog intenser te kunnen genieten van de schoonheid om me heen.
Met mijn beelden wil ik jullie informeren over… verleiden met… ontroeren door… laten meegenieten van…

Stefan Geets

Portfolio
"Fotografie is net als schaken. De spelregels zijn éénduidig maar het spel gespeeld tussen licht en fotograaf is telkens anders. Het spel doorzien en je strategie aanpassen maakt van je spelgenoot je bondgenoot. Als amateurfotograaf proef ik met veel plezier en overgave van de verschillende onderwerpen in de fotografie. Ik kan mezelf verliezen in de rust van een stilleven of een landschap, een detail dat roept om aandacht of een vluchtig moment dat gewoon vraagt om te worden vastgelegd."

Luc Leys

Hilde Schrauwen